Engleski jezik

EVN, grupa i strategija

EVN Croatia


EVN Croatia je tvrtka kćer austrijske korporacije EVN AG koja posluje u 21 europskoj državi i opskrbljuje preko 14 milijuna korisnika kroz različite projekte u središnjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi kroz zadnjih 20 godina.

Tvrtka EVN Croatia će izgraditi plinsku distribucijsku mrežu u Zadarskoj županiji (Zadar, Biograd i dijelovi Benkovca), Šibensko-kninskoj županiji (Šibenik, Drniš, Knin, Vodice, Bilice, Tribunj, Pirovac, Tisno i Murter-Kornati), Splitsko-dalmatinskoj županiji (Split, Solin, Kaštela, Trogir i dijelovi Dugopolja, Klisa i Segeta) i Ličko-senjskoj županiji (Gospić i Otočac).

EVN Croatia može plinom opskrbljivati veliki broj korisnika kao što su javne institucije, male tvrtke, industrijski pogoni i domaćinstva.
 

EVN grupa


Na temelju najsuvremenije infrastrukture, EVN opskrbljuje svoje matično tržište električnom energijom, zemnim plinom, toplinom, pitkom vodom i pročišćavanjem otpadnih voda, spaljivanju otpada i srodnim uslugama.
Nadalje, tvrtka upravlja kabelskom televizijom i telekomunikacijskim mrežama te nudi različite energetske usluge za privatne i poslovne korisnike, kao i za općine kao dio svog portfelja.
 

Strategija, vizija i misija


EVN Croatia želi izgraditi i dugoročno održati snažnu poziciju u Dalmaciji i Lici.
Kao energetska tvrtka ispunjavamo dnevne potrebe naših korisnika, a pouzdanim i visokokvalitetnim uslugama dajemo održivi doprinos kvaliteti njihovih života. Kako bismo ispunili njihova očekivanja, održavamo visoke standarde kvalitete, kako u razvoju proizvoda, tako i u pružanju usluga.
EVN na različite načine pokazuje svoju društvenu odgovornost. Brigom za dobrobit zaposlenika, poštenom naknadom za rad i stvaranjem pozitivne poslovne kulture tvrtke.

Naši temelji su otvorenost, lojalnost i međusobno poštovanje.


Postupak prijavljivanja nedozvoljenih radnji ("zviždanje")


EVN grupa putem postupka prijavljivanja nedozvoljenih radnji („zviždanja“) omogućuje u povjerljivom okruženju prijavu indikacija koji upućuju na kršenje usklađenosti. Ovaj postupak važan je dio Compliance Management sustava. Savjetnik za usklađenost zadužen je za obradu i provjeru prijava sukladno zakonskim propisima. Vaše prijave kao i Vaši osobni podaci smatraju se strogo povjerljivima.  

Napominjemo da je ovaj sustav prijavljivanja nedozvoljenih radnji predviđen za prijavu sumnji kršenja Kodeksa ponašanja EVN-a kao i drugih zakonskih odredbi. Prijave o drugim činjenicama provjeravaju se samo onda kada je očito da se odnose na sveukupne interese EVN koncerna. Postupkom prijavljivanja nedozvoljenih radnji želi se osigurati potpuno, objektivno i učinkovito razjašnjenje prijavljenih prekršaja. Očigledno neispravne ili lažne informacije bit će odbijene.      

U slučaju navođenja svojih podataka za kontakt mogući su povratni upiti koji podržavaju pravilnu obradu Vaše prijave. Prijava će biti obrađena i u slučaju anonimne dojave. Neovisno o tome i u svakom slučaju, zaštita „zviždača/ica“ i očuvanje njihove povjerljivost je zajamčena.         

Pored postupka prijavljivanja nedozvoljenih radnji postoji i mogućnost korištenja kanala za prijavljivanje nadležnom tijelu (eksterni službeni kanali za prijavljivanje). Molimo obratite pozornost da takve prijave mogu dovesti do službenih istražnih radnji nadležnih tijela. Želimo Vas ohrabriti da koristite EVN-ov postupak za prijavljivanje nedozvoljenih radnji kako bismo imali mogućnost primjereno reagirati na eventualne prekršaje.   

Prijava sumnje na kršenje Kodeksa ponašanja EVN-a

Uz navedeni postupak, uočeno nepravilno ponašanje može se također prijaviti nadređenoj osobi ili ovlaštenom Savjetniku za usklađenost putem e-maila, faksa, dopisa ili telefona.

Christian Mende
Ovlašteni Savjetnik za usklađenost
+43 2236 200-12363
compliance@evn.at